دسترسی سریع
   بازدید : 2359
تاریخ انتشار : 5 اردیبهشت1398
چهارشنبه 4 اردیبهشت؛
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی به کار خود پایان داد
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی به کار خود پایان داد
چهارمین کنفرانس مدیریت صنعتی که از روز سه شنبه 3 اریبهشت ماه در دانشگاه یزد آغاز به کار کرده بود، روز چهارشنبه 4 اردیبهشت با معرفی پژوهش¬ها و ایده¬های برتر به کار خود پایان داد.
در ابتدای این رویداد سید مسعود عظیمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با تقدیر از دست¬اندرکاران و حامیان این کنفرانس به تبیین ابعاد مثبت و مهم این کنفرانس پرداخت.

ارتباط دانشگاه و صنعت: مولفه محوری جامعه ایده آل
عظیمی زاده در ابتدا با بیان اینکه این کنفرانس نشان دهنده علاقه دولتمردان و بخش دولتی به شکل¬گیری سه ضلع مثلث توسعه که شامل دانشگاه، دولت و صنعت می¬شود است، برگزاری ایده¬شو در حاشیه این کنفرانس را اقدامی خلاقانه و مثبت ارزیابی کرد.
 
وی گفت: در مجموع بالغ بر 30 ایده به رویداد ایده¬شو ارسال شد که از این تعداد 3 مورد به عنوان ایده¬های برتر پذیرفته شدند و سایر ایده¬ها نیز با توجه به قابلیت تجاری شدن مورد توجه قرار گرفتند. و
وی با بیان اینکه لازمه تجاری سازی موفق ایده¬ها و موفقیت استارت¬آپ¬ها ارتباط بین دانشگاه، دولت و صنعت است واظهار داشت: برای رسیدن به جامعه و شهر ایده¬آل بستر و زمینه ایجاد این پیوند لازم و حیاتی است و نقش این پیوند در تحقق اهداف گام دوم انقلاب غیرقابل انکار است.
وی در ادامه سخنان خود به قابلیت¬ها و ویژگی¬های یزد اشاره کرد و گفت: یزد با دارا بودن 330 واحد کوچک، متوسط و بزرگ، معادن بزرگی که این استان را دومین قطب معدنی کشور کرده است، 5 راه ریلی و پزشکی پیشرفته و با کیفیت که این استان را تبدیل به قطب پزشکی جنوب شرق کشور کرده است زمینه بسیار مناسبی برای کارآفرینی و تجاری سازی ایده¬ها دارد.
دکتر داوود عندلیب دبیر اجرایی این کنفرانس نیز طی سخنان کوتاهی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد در دانشگاه یزد از عوامل اجرایی، دست¬اندرکاران و حامیان کنفرانس تقدیر کرد.
 
دکتر اکبر طاقداریان اردکان رییس هیأت مدیره شرکت کارخانه¬جات تولیدی شهید قندی طی سخنانی به تغییر شیوه تولید و اهمیت فروش موفق در جهان مدرن تأکید کرد.
وی گفت: در گذشته تولید مخصوص خواص بوده است اما امروزه هر فردی می¬تواند حتی در مقیاسی کوچک تولید کننده باشد اما مسئله اصلی تولید نیست بلکه هنر فروش است که موفقیت یک کسب و کار را تضمین می¬کند.
 
در پایان این مراسم از ایده¬های برگزیده، پژوهش¬های برتر و عوامل اجرایی چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی تجلیل شد.