جشنواره ورزش همگانی کارکنان دانشگاه یزد با برگزاری مسابقه فوتبال دستی ویژه آقایان و بازی بومی محلی مختص بانوان در هفته گذشته با استقبال خوب دانشگاهیان آغاز شد.
به گزارش دریافتی از اداره تربیت بدنی دانشگاه یزد، این جشنواره ورزشی در رشتههای فوتبال دستی، هفت سنگ، تنیس روی میز و ضربه پنالتی فوتسال ویژه آقایان و بازی بومی محلی، بولینگ، هفت سنگ و کویر نوردی مختص بانوان در حال برگزاری است.
اداره تربیت بدنی دانشگاه یزد از کارمندان، استادان و پیشکسوتان این دانشگاه دعوت کرد تا در برنامههای مذکور شرکت کنند.
همچنین نفرات برتر هفته اول جشنواره ورزشی به شرح ذیل اعلام شد:
فوتبال دستی آقایان:
مقام اول: داوود فتاحی و جهانخش بیغم از تیم دو نفره کارکنان اداری
مقام دوم: علی شکوهی و سیدرضا میرجعفری از تیم دونفره پیشکسوتان دانشگاه
مقام سوم: دکتر محمد اسلامی و دکتر محمدعلی شفاهی از تیم دو نفره دانشکده فیزیک
بازی بومی محلی بانوان:
مقام اول: مرضیه السادات کشفی
مقام دوم: لیلا مظاهری
مقام سوم: فاطمه سلطانی