دسترسی سریع
   بازدید : 672
تاریخ انتشار : 7 تیر1403
عضو هیات علمی دانشکده الهیات دانشگاه یزد:
حضور حداکثری و انتخاب شایسته احترام به خود و جامعه است
حضور حداکثری و انتخاب شایسته احترام به خود و جامعه است
حجت‌الاسلام دکتر محمدتقی گل‌محمدی عضو هیات علمی دانشکده الهیات دانشگاه یزد در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی تصویری با روابط عمومی دانشگاه یزد گفت: حضور حداکثری و انتخاب شایسته احترام به خود و جامعه است. حضور حداکثری در انتخابات باعث پیشرفت اسلام و کشور خواهد شد و ایران را به سرانجام بسیار خوبی خواهد رساند.