مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه یزد برگزار شد
مراسم گرامیداشت دوازدهمین سالگرد حماسه نهم دی و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی همراه با پیادهروی دانشگاهیان دانشگاه یزد روز جمعه دهم دیماه جاری در دانشگاه یزد برگزار شد.
به دعوت معاونت های دانشجویی و فرهنگی-اجتماعی و با همکاری تشکلهای بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، دانشگاهیان این دانشگاه همراه با خانوادههای خود روز جمعه دهم دیماه جاری مسیر میدان دانش تا گلزار شهدای گمنام این دانشگاه را پیادهروی و با حضور در مسجد دانشگاه در مراسم گرامیداشت دوازدهمین سالگرد حماسه نهم دی و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند.
سرهنگ پاسدار سعید ملکثابت در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ شهید سردار سلیمانی به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادتهای سربازان جان برکف میهن و شهدای مدافع حرم در مقابله با دشمنان دین و وطن پرداخت. سرهنگ ملکثابت، سه اصل اساسی ایمان به خدا، توسل به اهل بیت و اطاعت از ولایت را عامل پیروزی رزمندگان اسلام در جبهههای حق علیه باطل عنوان کرد.
در پایان این مراسم نیز از سوی اداره تربیت بدنی دانشگاه به 15 نفر از شرکتکنندگان، به قید قرعه، کتاب و کارت هدیه 200 هزارتومانی اهدا شد. اجرای گروه سرود نوجوانان ولایی، از دیگر برنامههای این مراسم بود.