رقابت شدید در صنعت گردشگری جهانی، سازمانها را ملزم میکند تا بهترین و کارآمدترین راهها را برای بهبود خدمات از نظر هزینه، کیفیت و نوآوری تعیین کنند. این کتاب برنامههای آموزشی در زمینه مدیریت گردشگری، دورههای مرتبط با عملیات هتل و رستوران را ارائه میدهند. همچنین برخی از حوزههای تصمیمگیری را معرفی میکند که مدیران گردشگری در آن درگیر هستند. علاوه بر این، هر فصل از این کتاب درسی دیدگاهی مستقل داشته و به یک بعد خاص از مدیریت عملیات مهماننوازی تمرکز میکند تا از این طریق بیشترین انعطافپذیری آموزشی را ارائه شود. کتاب حاضر به دانشجویان، مربیان و متخصصان صنعت در حوزهی مدیریت عملیات در صنعت هتلداری پیشنهاد میشود.