دسترسی سریع
عنوان : بازاریابی صنعتی
نام نویسنده : سید محمد طباطبایی‌نسب، فاطمه زارع‌زاده مهریزی
تیراژ : 25
قیمت پشت جلد : 880,000
تاریخ انتشار : فروردین ۱۴۰۰
معرفی کتاب :
در این کتاب، مباحث مفید و جدیدی در حوزه بازاریابی صنعتی من جمله مفاهیم مرتبط با روابط B2B، ارزش و ابعاد آن، ویژگی‌های بازارها و محصول B2B، رفتار خرید صنعتی، نقش اعتماد و تعهد در توسعه روابط تجاری، تحلیل شبکه‌های صنعتی، فرآیند نوآوری، منابع و توانمندی‌هایی برای نوآوری، ورود به بازارهای بین‌المللی، روش‌شناسی پروژه مانند مدیریت پروژه مؤثر و شش سیگما ارائه گردیده است.
فهرست مطالب :