دسترسی سریع
عنوان : هوش مصنوعی و کاربردهای آن در بازاریابی
نام نویسنده : سید محمد طباطبایی‌نسب، فرشته راستی
تیراژ : 25
قیمت پشت جلد : 855,000
تاریخ انتشار : فروردین ۱۴۰۰
معرفی کتاب :
کتاب "هوش مصنوعی و کاربردهای آن در بازاریابی"، کتابی دربارة نحوة بکارگیری فناوری¬های هوش مصنوعی به منظور ایجاد تحول در استراتژی‌های بازاریابی شرکت‌ها می‌باشد. در این کتاب، جنبه‌های مختلف هوش مصنوعی از جمله پردازش زبان طبیعی، تشخیص گفتار، یادگیری ماشین و ... معرفی می‌شوند که با بکارگیری این تکنولوژی‌ها می‌توان به مزیت رقابتی دست پیدا کرد و علاوه بر جذب مشتریان جدید، به حفظ مشتریان فعلی پرداخت.
فهرست مطالب :