دکتر احمد کلاته ساداتی، عضو هیأت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد، در بیست و ششمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور که امروز سهشنبه ۲۵ آذرماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان وزارت علوم و دانشگاههای کشور برگزار شد، به عنوان پژوهشگر برگزیده گروه علوم انسانی در سال ۱۴۰۴ انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
[25 آذر1404]
[5010 بازدید]