دسترسی سریع
  • استعداد درخشان
  • کمیسیون
  • گلستان
  • تربیت بدنی
  • نظارت و ارزیابی
  • مشاوره
  • صندوق رفاه
  • تغذیه
  • خوابگاه
  • پردیس مهریز
  • بنیاد ایثارگران
دانشجو چگونه باید درخواست خود را در کمیسیون ثبت نماید؟

از طریق سامانه گلستان / پیشخوان خدمت/ سمت راست صفحه/ درخواست بررسی مشکلات آموزشی توجه: راهنما وسط صفحه موجود است، طبق راهنما عمل شود.

چرا هنگام ثبت درخواست در کمیسیون با خطا مواجه شده یا از سیستم گلستان خارج می‌شود؟

باید از مرورگر اکسپلورر ورژن ۱۰ به بالا استفاده نماید.

چرا هنگام ثبت درخواست کمیسیون، پیغام "بدهی در سیستم دارد" نمایش داده می‌شود؟

دانشجو جهت ثبت درخواست کمیسیون ممکن است بدهی خوابگاه یا شهریه دروس را تسویه نکرده باشد و یا هزینه کمیسیون (۱۲۰۰۰ تومان) را پرداخت نکرده باشد، که جهت پرداخت در صورت بروز مشکل، ترجیحا از کارت تجارت استفاده شود.

دانشجو چگونه پس از ثبت درخواست در کمیسیون متوجه شود که درخواست به دست کارشناس شورای بررسی موارد خاص رسیده است؟

در سایت گلستان/ پیشخوان خدمت/ درخواست بررسی مشکلات آموزشی/ دو آیکن وجود دارد، برروی علامت ذره‌بین (مشاهده درخواست) کلیک کند، حکم صادرشده به همراه مشخصات و تاریخ طرح در شورا و وضعیت رای نمایش داده می‌شود.

دانشجو چگونه از نتیجه کمیسیون موارد خاص مطلع شود؟

در سایت گلستان/ پیشخوان خدمت/ درخواست بررسی مشکلات آموزشی/ دو آیکن وجود دارد، برروی علامت ذره‌بین (مشاهده درخواست) کلیک کند، حکم صادرشده به همراه مشخصات رای و تاریخ طرح در شورا و وضعیت رای نمایش داده می شود.

آیا بعد از صدور حکم کمیسیون، دانشجو کار خاصی باید جهت پیگیری اجرای حکم انجام دهد؟

از طریق پیشخوان/ درخواست بررسی مشکلات آموزشی/ کنار عملیات (ذره بین)/ مشاهده گردش کار/ در صورتی که پیگیری به مرحله کارشناسان خدمات آموزشی یا دانشکده رسید، نام کارشناس در مرحله تایید نمایش داده می‌شود، جهت پیگیری به کارشناس مربوطه مراجعه یا با وی تماس گرفته شود.

دانشجو چگونه از تاریخ تقریبی جلسه کمیسیون اطلاع یابد؟

در سایت گلستان/ پیشخوان خدمت/ درخواست بررسی مشکلات آموزشی/ دو آیکن وجود دارد، برروی علامت ذره بین (مشاهده درخواست) کلیک کند، حکم صادرشده به همراه مشخصات رای و تاریخ طرح در شورا و وضعیت رای نمایش داده می‌شود.

دانشجو چگونه از کسری مدرک یا مشکل در درخواست ثبت کمیسیون اطلاع یابد؟

از طریق پیشخوان/ درخواست بررسی مشکلات آموزشی/ کنار عملیات (ذره بین)/ مشاهده گردش کار/ در صورتی که در قسمت وضعیت "عدم تایید" زده شده باشد، کسری مدارک در قسمت توضیحات درج می شود.

آیا در هنگام ثبت درخواست کمیسیون شماره تماس دانشجو الزامی است؟

خیر، فقط جهت موارد اضطراری در صورت گذشت زمان از درخواست کمیسیون و اطلاع به دانشجو باید شماره تلفن ضروری جهت ثبت درخواست وجود داشته باشد، در صورتی‌که شماره تماس در درخواست ثبت نشده باشد با کارشناس کمیسیون (خانم ناصرالمعمار داخلی ۳۴۴۱) تماس گرفته شود تا شماره تلفن را که در مواقع ضروری به آن نیاز است در سیستم ثبت نمایند. مخصوصا وقتی شماره عوض شده باشد وکارشناس کمیسیون به شماره جدید دسترسی نداشته باشد.

آیا قبل از ثبت درخواست در کمیسیون باید گواهی پزشکی به تایید مرکز مشاوره و بهداشت برسد؟

با توجه به اینکه تاییدیه گواهی از سوی کارشناس کمیسیون به مرکز مشاوره و بهداشت از طریق سیستم پیشخوان ارسال می‌گردد، در صورتی‌که در گردش کار در پیشخوان گلستان، به مرحله مرکز مشاوره و بهداشت رسید باید با ارائه مدارک پزشکی به مرکز مشاوره و بهداشت هرندی به آدرس یزد، چهارراه پژوهش، دانشگاه یزد، درب پژوهش، سه‌راه دندان‌پزشکی مراجعه شود (الزامی است).

فرم تعهد محضری را از کدام قسمت سایت می‌توان تهیه کرد؟

در سایت دانشگاه یزد/ معاونت دانشجویی/ حوزه کمیسیون موارد خاص / فرمها و بخشنامه‌ها / فرم تعهد محضری

دانشجوی مشروطی، جهت ارائه تعهد، مدارک و پرداخت هزینه اقدام نموده است، حال جهت ادامه تحصیل چگونه اقدام شود؟

دانشجویان با معدل ۱۰ به بالا باید از طریق پیشخوان/ درخواست بررسی مشکلات آموزشی/ کنار گزینه عملیات (ذره بین)/ مشاهده گردش کار/ طبق روند گردش کار اقدام شود، دانشجویان معدل زیر ۱۰ دیگر نیازی به تعهد نداشته چون اخراج شده است.

درخواست مرخصی تحصیلی به کمیسیون داده شده اما نتیجه درخواست "در خواست درحال بررسی است" می‌باشد، جهت انتخاب واحد چگونه اقدام نماید؟

باید دانشجو تا اعلام نتیجه کمیسیون منتظر بماند و بعدا جهت انتخاب واحد اقدام نماید.

دانشجو به کمیسیون موارد خاص درخواست دادند، جهت اطلاع از اعلام نتیجه کمیسیون چگونه اقدام کند؟

دانشجو باید از طریق پیشخوان/ درخواست بررسی مشکلات آموزشی/ عملیات (ذره بین)/ مشاهده گردش کار/ طبق روند گردش کار اقدام شود.

چه پیغامی در سایت گلستان مبنی بر موافقت یا عدم موافقت درخواست‌های دانشجویان در کمیسیون (انتقالی، مرخصی، بازگشت به تحصیل و ...) نمایش داده می‌شود؟

از طریق پیشخوان/ درخواست بررسی مشکلات آموزشی/ کنار عملیات (ذره‌بین)/ مشاهده گردش کار/ در صورتی که در قسمت وضعیت " تایید" زده شده و پیگیری به مرحله کارشناسان خدمات آموزشی یا دانشکده رسید، نام کاربر در مرحله تایید نمایش داده می‌شود و به کارشناس مربوطه مراجعه یا تماس گرفته شود، یا در صورتی که در قسمت وضعیت "عدم تایید" زده شده باشد دانشجو از روند کار مطلع می شود.

چه درخواست‌هایی در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد؟

دانشجو جهت درخواست در کمیسیون باید روی لینک درخواست جدید کلیک نماید و درخواست خود را ثبت نموده و در پایان تیک تایید ارسال به کمیسیون را زده تا در قسمت "تاریخ ارسال"، تاریخ درخواست ثبت شود تا درخواست در کمیسیون پیگیری شود.

دانشجوی مشروطی فرم تعهد تکمیل و محضری نموده است، جهت ارائه آن چگونه اقدام نماید؟

فرم تعهد باید حتما از طریق سایت گلستان آپلود شود و به هیچ عنوان حضوری دریافت نمی‌شود، لازم به ذکر است فرم تعهد باید خوانا بوده و در صورت خوانا نبودن، فرم عودت داده می‌شود.

فرم تعهد محضری حتما باید امضای والدین داشته باشد یا امضای دانشجو کافی است؟ چون دانشجو ممکن است به والدین دسترسی نداشته باشد.

بله، امضای والدین الزامی است (از طریق فکس، تلگرام، ایمیل و... اقدام شود)

دانشجوی ارشد درخواست انتقالی به کمیسیون داده وموافقت نشده، آیا می‌تواند مجدد درخواست مهمانی دهد؟ چقدر زمان می‌برد؟

بله، دانشجو می تواند با ارائه مدارک جدید موجه‌تر (مدارک اضافه بر دلایل انتقالی) مجدد درخواست مهمانی داده شود، زمان تقریبی آن طبق تقویم آموزشی می‌باشد و نتیجه آن بستگی به تعداد درخواست‌های کمیسیون دارد.

فرآیند بررسی مشکلات دانشجویان در شورای بررسی موارد خاص (کمیسیون سابق) چگونه است؟

فرآیند بررسی مشکلات دانشجویان

درخواست شورای کمیسیون موارد خاص به چه صورت است؟

راهنمای درخواست شورای کمیسیون موارد خاص

مراحل اجرایی درخواست شورای بررسی موارد خاص به چه صورت است؟

نمودار مراحل اجرایی درخواست شورای بررسی موارد خاص