دانشجویان گرامی دانشگاه یزد در کلیه مقاطع تحصیلی، موظف به انجام ثبتنام مقدماتی نیمسال اول 1406-1405 از تاریخ 31/02/1405 لغایت 14/03/1405 هستند. در ابتدا لازم است قبل از شروع زمان ثبتنام مقدماتی، با هماهنگی اساتید مشاور خود دروس مورد نظر را برای نیمسال بعد انتخاب نمایند و پس از شرکت در ارزشیابی استادانِ دروسِ نیمسالِ جاری و همچنین نظرسنجی استاد مشاور (فقط برای دانشجویان کارشناسی)، اقدام به ثبت دروس انتخابی خود برای نیمسال بعدی (4051) تا سقف مجازِ انتخاب واحد نمایند.
[30 اردیبهشت1405]
[285 بازدید]