لینک های ضروری
مسیر جاری : صفحه اصلی | معاونت‌ها | معاونت اداری و مالی | حوزه معاونت | مدیریت امور اداری
معرفی مدیریت امور اداری

معرفی امور اداری و پشتیبانی

شرح وظایف مدیریت امور اداری

  • اجرای سیاست‌ها و خط مشی‌های دانشگاه در زمینه‌های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی.
  • نظارت بر حسن انجام فعالیت‌های واحدهای تابعه.
  • تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ها، بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذی‌ربط بر‌اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید.
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری.
  • مطالعه و بررسی رشته‌های شغلی، مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه.
  • برنامه‌ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آن‌ها اعم از هیئت‌ علمی و غیر هیئت ‌علمی.
  • پیش‌بینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط.
  • همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان‌ها، اموال و تاسیسات.
  • انجام تدارکات و تامین وسایل مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذی‌ربط.
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر روش‌های مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه.
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی‌های لازم.
  • همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست‌های سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه و توسعه مدیریت.
  • مشارکت در جلسات و کمیسیون‌های مختلف و اظهار‌نظر و ارائه پیشنهادات لازم.
  • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم.